Dobrý den,
na základě požadavků z území a častých dotazů týkajících se realizace v době nouzového stavu, Vám nabízím několik termínů hromadných konzultací na téma: JAK NA REALIZACI V DOBĚ NOUZOVÉHO STAVU. Připravte si konkrétní dotazy, které aktuálně řešíte, budeme vděčni i za příklady dobré praxe (např. jaké aktivity zařazujete při realizaci distančního klubu či doučování atd.)
– pátek 30. 10. 2020, 9:30 – 12:00 – ONLINE přes TEAMS (přihlásit se můžete na odkazu:
– středa 4. 11. 2020, 09:30 – 12:00 – ONLINE přes TEAMS (přihlásit se můžete na odkazu :
– čtvrtek 5. 11. 2020, 13:00 – 16:00 – ONLINE přes TEAMS(přihlásit se můžete na odkazu:
(formát online šetří Váš čas, nemusíte nikam jezdit, k připojení na tuto schůzku potřebujete pouze notebook, není potřeba žádná speciální nahraná aplikace)
Přihlášky, prosím, zasílejte na e-mail: sarka.pirklova@npicr.cz ve formátu: Jméno, příjmení, organizace, e-mail, termín konzultace
Nebo se můžete přihlásit elektronicky prostřednictvím odkazu u jednotlivých termínů.
Budu vycházet ze Sdělení MŠMT k realizaci šablon v době nouzového stavu, které vyšlo minulý týden.
Dokument naleznete na tomto odkazu: https://opvvv.msmt.cz/aktualita/sdeleni-k-realizaci-sablon.htm
V této konzultaci se zaměříme na následující:
· Realizace jednotlivých šablon v době uzavírky škol
· Jak na prodloužení projektu
· Jak na případnou vratku
· Jak na návaznost projektů Šablony II a Šablony III