„Jak na realizaci ŠABLON v době nouzového stravu“

„Jak na realizaci ŠABLON v době nouzového stravu“

Dobrý den,
na základě požadavků z území a častých dotazů týkajících se realizace v době nouzového stavu, Vám nabízím několik termínů hromadných konzultací na téma: JAK NA REALIZACI V DOBĚ NOUZOVÉHO STAVU. Připravte si konkrétní dotazy, které aktuálně řešíte, budeme vděčni i za příklady dobré praxe (např. jaké aktivity zařazujete při realizaci distančního klubu či doučování atd.)
          pátek 30. 10. 2020, 9:30 – 12:00 – ONLINE přes TEAMS (přihlásit se můžete na odkazu: 
 
          středa 4. 11. 2020, 09:30 – 12:00 – ONLINE přes TEAMS (přihlásit se můžete na odkazu : 
 
          čtvrtek 5. 11. 2020, 13:00 – 16:00 – ONLINE přes TEAMS(přihlásit se můžete na odkazu:
 

(formát online šetří Váš čas, nemusíte nikam jezdit, k připojení na tuto schůzku potřebujete pouze notebook, není potřeba žádná speciální nahraná aplikace)
Přihlášky, prosím, zasílejte na e-mail: sarka.pirklova@npicr.cz  ve formátu: Jméno, příjmení, organizace, e-mail, termín konzultace
Nebo se můžete přihlásit elektronicky prostřednictvím odkazu u jednotlivých termínů.
 
Budu vycházet ze Sdělení MŠMT k realizaci šablon v době nouzového stavu, které vyšlo minulý týden.
V této konzultaci se zaměříme na následující:
·       Realizace jednotlivých šablon v době uzavírky škol
·       Jak na prodloužení projektu
·       Jak na případnou vratku
·       Jak na návaznost projektů Šablony II a Šablony III