Třídnické hodiny jsme se na 2. stupni rozhodli zařazovat do rozvrhu tříd pravidelně 1x měsíčně. Mají svůj smysl při budování vztahů mezi spolužáky, v rozvoji osobnosti a sociálních dovedností žáků. Třídní učitelé jim proto věnují svůj čas a pozornost, řeší v nich aktuální problémy třídy, pracují s pravidly třídy a vedou žáky k uvědomění, jak ovlivňovat vhodnými nástroji své okolí, samostatně řešit problémy a být za svá rozhodnutí zodpovědný. Do některých hodin je přizvána i školní psycholožka, která pomáhá při sestavení programu a náplně těchto hodin.
V rámci třídnické hodiny v minulém týdnu například žáci 7. B spolupracovali, aby si společnými silami připravili palačinky a vafle. Výsledné dobroty byly povedené a provoněly celou školu.
Alena Merhautová, výchovná poradkyně a Adéla Pretschner, třídní učitelka 7. B




