Sportování v době distanční výuky

Sportování v době distanční výuky

I ve 2. pololetí pokračovaly v rámci distanční výuky TV v naší škole sportovní výzvy. V pohybové aplikaci STRAVA, si žáci v každém ročníku vytvořili vlastní „Chlupíkův klub“ a začali společně sdílet své aktivity, podporovat se, fandit si a navzájem sledovat svůj posun.
V rámci měsíční výzvy jsme vždy mohli sledovat aktivitu každého z nás, a někteří dokonce  ke své aktivitě přidali i velmi pěkné fotografie. Vždy po týdnu nám aplikace rovněž ukázala naše týdenní statistiky, tj. kolik km jsme dohromady uběhli, ujeli či ušli, jaké převýšení jsme museli při našem snažení překonat a kolik času celkově jsme byli pohybově aktivní. V některých týdnech jsme atakovali v rámci ročníku až 300 km.
V dalších výzvách si žáci  vyzkoušeli GPS art, kdy  se snažili ze svého pohybu pomoci GPS v mapě vytvořit vlastní obrázek. V další fázi vytvářeli žáci svým pohybem logo naší školy, a i když to nebylo vůbec jednoduché, podařilo se nám to hned několikrát velmi pěkně.
Stále také platilo, že si každý žák psal svůj vlastní pohybový deník, ve kterém si zaznamenával, jak moc aktivně tuto nevšední dobu prožil. Jednou z výzev byla také úloha vytvořit przentaci či plakát ke kterékoli oblíbené sportovní disciplíně. V závěru distanční a rotační výuky jsme se také zapojili do virtuálního ČEPS cupu, který pořádal český florbalový svaz a prověřil, jak naše florbalové, tak všesportovní znalosti. 

Nejaktivnější žáci a žákyně v rámci každého ročníku byli po návratu do školy odměněni stylovým fitness náramkem, který bude doufáme jejich věrným parťákem v jejich aktivním způsobu života. Děkujeme spolku Rada rodičů za jejich zakoupení.